Гладковицька громада

Житомирська область, Коростенський район

Додаток 2 до аналізу регуляторного впливу проєкту рішення Гладковицької сільської ради у разі прийняття рішення «Про встановлення місцевих податків та зборів на території Гладковицької сільської територіальної громади»

Дата: 03.05.2024 13:44
Кількість переглядів: 66

 

ТЕСТ

малого підприємництва (М-Тест)

 

  1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 01 квітня 2024 року по 30 квітня 2024 року

 

Порядковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Робочі наради та зустрічі

18

Доведено до відома присутніх розрахунки та обгрунтування необхідності прийняття регуляторного акту.

Обговорено запропоновані ставки податків.

2

Вид консультацій у телефонному та усному режимі

9

Обговорено ставки та пільги місцевих податків і зборів.

  1. Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб'єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання:

9 (одиниць), у т. ч.: малого підприємництва 0 (одиниць) та мікропідприємництва 9 (одиниць); питома вага суб’єктів малого підприємництва узагальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 %;

  1. Розрахунок витрат суб'єктів мікро підприємництва на виконання вимог регулювання

 

Порядк овий номер

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадженн я

регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п’ять років

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів мікро підприємництва на виконання

регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

0

0

0

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади та місцевого самоврядування

0

0

0

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати – витратні матеріали)

0

0

0

4

Процедури обслуговування обладнання ( технічне обслуговування)

0

0

0

5

Інші процедури (сплата податків), гривень (розрахункова середня сума сплати податків одним суб’єктом малого підприємництва за умови встановлення ставок згідно запропонованого проєкту)

 

8200

 

9020

 

45100

6

Разом, гривень (сума рядків

1+2+3+4+5)

8200

9020

45100

7

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

9

8

Сумарно, гривень

73800

81180

405900

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

Послуги адміністрування платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки здійснюється органами ДПС, тому витрати ОМС відсутні. Інформація про зміну ставки оприлюднена у соціальних мережах ( офіційна сторінка сільської).

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

0

0

0

           

 

10

Процедура організації виконання вимог регулювання

0

0

0

11

Процедури офіційного звітування

0

0

0

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

0

0

0

13

Інші процедури (уточнити)

0

0

0

14

Разом, гривень

0

0

0

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

9

16

Сумарно, гривень

0

0

0

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

Бюджетні витрати органів місцевого самоврядування на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва, що встановлюється цим рішенням, не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України.

Органи місцевого самоврядування наділені повноваженням лише встановлювати ставки місцевих податків (зборів), не змінюючи порядок їх обчислення та інші адміністративні процедури.

 

  1. Розрахунок сумарних витрат суб'єктів мікро підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Порядковий номер

Показник

Перший рік регулювання (стартовий) тис.грн.

За п’ять років, тис.грн.

1

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів мікро підприємництва на виконання регулювання

73,8

405,9

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів мікро підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

0

0

3

Сумарні витрати мікро підприємництва на виконання запланованого регулювання

73,8

405,9

 

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів мікро підприємництва

0

0

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

73,8

405,9

 

  1. Розроблення корегуючих (пом'якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання

На основі аналізу визначено, що зазначена сума платежів є прийнятною для суб’єктів мікро підприємництва, впровадження компенсаторних (пом’якшувальних) процедур не потрібно.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь