ТОВ «ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ»: Як повернути переплату за газ
У зв’язку із переведенням з 1 травня 2022 року побутових споживачів ТОВ «Житомиргаз Збут» до «постачальника останньої надії», наразі чимало клієнтів звертаються до насз приводу повернення переплати по особовому рахунку або повернення помилково сплачених коштів.
Роз’яснюємо, якщо по вашому особовому рахунку за результатами остаточного розрахунку з ТОВ «Житомиргаз Збут» за газ, спожитий до 1 травня 2022 р., обліковується переплата або кошти були кошти помилково сплачені на наш рахунок, вам необхідно надіслатинам письмову заяву на повернення цих коштів. До заяви необхідно додати:
• копію паспорту (1-6 сторінки),
• ідентифікаційного коду,
• квитанції про помилкову оплату,
• довідку з банку з реквізитами карткового рахунку (може бути автоматично згенерована у мобільному додатку банку, повинна містити IBAN карткового рахунку).
Підписану заяву та документи можна направити на поштову адресу: м. Житомир, Перемоги майдан, 10, 10003.Зауважимо, що на копіях документів має бути зроблений посвідчувальний напис («Згідно з оригіналом»), а також підпис, ПІБ власника документа і дата.
Також підписану заяву та документи можна направити на електронну скринькуcontact@ztgaszbut.com.ua. Звертаємо увагу, що у цьому разі заява та копії документів, що додаються, повинні бути скріплені/завірені за допомогою електронного підпису (ЕЦП). Такі вимоги до документів висуваються у Законі України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Наразі відсутній погоджений сторонами механізм автоматичного переведення коштів з особових рахунків споживачів у ТОВ «Житомиргаз Збут» на особові рахунки споживачів у ТОВ «ГК «Нафтогаз України», оскільки з ТОВ «ГК «Нафтогаз України» не досягнуто згоди з даного питання.
Дякуємо за розуміння.